سیر سیاه برای سیستم دفاعی بدن/09109483228

آمار مطالب

کل مطالب : 85
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 3
باردید دیروز : 2
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 48
بازدید سال : 386
بازدید کلی : 5022

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آسمان آبی و آدرس baghestan123.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : محمد
تاریخ : چهار شنبه 1 دی 1400
نظرات

مطالبی که حتما باید بدانید:
1.سیر سیاه چیست :
2.خواص درمانی :
3.طریقه مصرف سیر سیاه و مزه سیر سیاه :
4.آیا سیر سیاه را باید در یخچال بگذارم؟
5.فرایند تولید و دستگاه تولید سیر سیاه خانگی و صنعتی :
6.ایا ازمایشی انجام دادید تا مواد معدنی و پروتئینی سیر سیاه شما مشخص شده باشه؟
7.خرید سیر سیاه با کیفیت و قیمت ارزان از کجا سفارش بدم ؟
8.چرا سیر سیاه مجموعه سیرسو استانداردهای جهانی داره:

 

1.سیر سیاه چیست :
فرایند تولید سیر سیاه
فرایند تولید سیر سیاه

 

سیر سیاه فراورده ای است که از تخمیر سیر معمولی در حرارت و رطوبت کنترل شده تهیه می‌شود. طی این روند سیر را بین ۵۰ تا ۹۰ روز در دمای تقریبی ۶۰ تا ۷۷ درجه سانتی گراد نگهداری می‌کنند. پس از آن سیر حالت ژله ای پیدا می‌کند، مزه آن شیرین شده و رنگ آن سیاه می‌شود. این فراورده خاصیت انرژی زایی دارد و معمولاً از آن به عنوان چاشنی و طعم دهنده در غذاها استفاده می‌شود.دقت بسیار داشته باشید که هرچقدر سیرسیاه مدت زمان بیشتری تخمیر شود خاصیت درمانی ان افزایش می یابد و برای رسیدن به استانداردهای جهانی ، حداقل تعداد روز برای تخمیر سیر سیاه داخل دستگاه 60 روز میباشد که با جمع شدگی حبه سیر متوجه این موضوع می شویم.

 

2.خواص درمانی:

سیر سیاه برای لاغری،دیابت،زود انزلی،زگیل تناسلی، بیماریهای قلبی، فشار خون و غلظت خون ،کبد چرب، الزایمر ، سرطان، افزایش میل جنسی ،افزایش قدرت نعوظ اقایان ، افزایش سیستم ایمنی بدن، هیپولیپیدمی، آنتی اکسیدان، محافظت کننده سلولهای کبدی و اثرات محافظت کننده عصبی……….. معجزه می کند.

توضیحات تکمیلی خواص درمانی سیرسیاه :

برای دیابت :
سیر سیاه مانند سیر خام برای تنظیم تعادل انسولین در بدن و مدیریت سطح قند عالی است. با این وجود ، مصرف متوسط برای استفاده از مزایای آن ضروری است. در واقع ، بیش از حد هر چیزی می تواند اثرات سوئی داشته باشد. به گفته کارشناسان بهداشت ، آنتی اکسیدان ها و مواد مغذی موجود در سیر سیاه می توانند به طور موثر سطح تری گلیسیرید را در خون کاهش دهند و قند را مدیریت کنند و همچنین در کنترل وزن کمک کنند.

برای لاغری :
بسیاری از کشورهای پیشرفته در برنامه رژیم لاغری خود از سیر سیاه به عنوان کاهش دهنده سریع وزن استفاده می کنند زیرا سیر سیاه علاوه بر کاهش وزن بسیاری از بیماری های توضیح داده شده در بخش بالا را از بین می برد و ورزشکارن حرفه ای برای دفع سموم از بدن خود نیز از سیر سیاه استفاده می کنند.
سیر سیاه برای فشارخون و جلوگیری از حملات مغزی و قلبی :
یک حبه سیر سیاه در روز می تواند بیماری های قلبی را از بین ببرد! مصرف سیر می تواند به بهبود سلامت قلب کمک کرده و خطر حملات قلبی و مغزی را کاهش دهد. طبق چند مطالعه ، سیر سیاه در کاهش کلسترول بد خون (LDL) و تری گلیسیرید که به بهبود سلامت قلب کمک می کند شگفت انگیز است.

تقویت سیستم دفاعی بدن و جلوگیری از دمانس و الزایمرها :
سیر سیاه در مقایسه با سیر معمولی دارای غلظت بیشتری از مواد مغذی است ، که آن را به یک تقویت کننده ایمنی عالی تبدیل می کند. جدا از آن ، مصرف منظم این سیر برای رشد مغز بسیار مناسب است و می تواند بیماری های مربوط به سن مانند دمانس و آلزیمرها را که توسط سلول های آسیب دیده مغز ایجاد می شوند ، دور نگه دارد. آنتی اکسیدان ها و خواص ضد التهابی سیر سیاه در بهبود سلول های آسیب دیده در بدن معجزه می کند.

سیر سیاه برای سرطان :
بسیاری از مطالعات نشان می دهد که خواص آنتی اکسیدانی سیر سیاه می تواند به مبارزه با سرطان کمک کند. یک مطالعه نشان داد که می تواند به کاهش رشد سلولهای سرطانی روده بزرگ کمک کند. ترکیبات موجود در سیر سیاه همچنین می تواند رادیکال های آزاد بدن را مسدود کند. این خاصیت آسیب سلولی را کاهش می دهد و می تواند به کاهش رشد و گسترش بالقوه سلول های سرطانی در بدن کمک کند.

سیر سیاه برای سلامت مغز:
سیر سیاه با آنتی اکسیدان های خود می تواند به کاهش التهاب در بدن کمک کرده و از شرایط شناختی مانند بیماری آلزایمر و پارکینسون جلوگیری کند. همچنین ممکن است به بهبود حافظه و سایر قسمتهای عملکرد شناختی کمک کند.

سیر سیاه برای سیستم دفاعی بدن
با کاهش التهاب ، آنتی اکسیدان های موجود در سیر سیاه می توانند به تقویت سیستم ایمنی بدن شما کمک کنند. آنتی اکسیدان ها با رادیکال های آزاد مبارزه می کنند و از استرس اکسیداتیو که منجر به آسیب سلول می شود جلوگیری می کنند. سیستم ایمنی سالم به این معنی است که بدن شما قادر است به طور موثرتری با عفونت ها و باکتری ها مبارزه کند.

سیر سیاه برای کبد :
سیر سیاه ممکن است به بهبود سلامت کبد شما کمک کند. برخی تحقیقات نشان می دهد که این غذا می تواند به کاهش نشانگر آسیب کبدی به دنبال آسیب کبدی ، کاهش رسوبات چربی در کبد و تعادل مجدد اندازه سلول های کبدی کمک کند.

 

 

مواد تشکیل دهنده سیر سیاه:
مواد مغذی در هر وعده
در 15 گرم سیر سیاه پوست ، این موارد وجود دارد:
کالری: 40
پروتئین: 2 گرم
چربی: 0 گرم
کربوهیدرات ها: 8 گرم
فیبر: 3 گرم
شکر: 4 گرم
سیر سیاه همچنین حاوی مقادیر قابل توجهی از موارد زیر است:

ویتامین سی
ویتامین های B (B1 ، B2 ، B3 ، B6)
فولات
کلسیم
منگنز
منیزیم
فسفره
فلز روی
اهن

در مقایسه با سیر معمولی ، سیر سیاه مقدار کمتری آلیسین دارد ، ترکیبی که برخی از فواید سلامتی آن را به سیر معمولی می بخشد. هنوز هم غنی از اسیدهای آمینه ، مواد مغذی گیاهی و آنتی اکسیدان است. روند تخمیر ، غلظت ها را تغییر می دهد.

سیر سیاه حاوی آنتی اکسیدان بیشتری نسبت به سیر معمولی است. همچنین ترکیب بیشتری به نام S-Allylcysteine (SAC) دارد. SAC به بدن کمک می کند تا آلیسین را جذب کند. با غلظت بیشتر ، سیر سیاه ممکن است در کمک به بدن شما از مزایای آلیسین کمک کند.

 

 

سیر سیاه را از کجا تهیه کنیم

 

 

http://persiankharid24.ir/product/%d8%b3%db%8c%d8%b1-%d8%b3%db%8c%d8%a7%d9%87-%d8%b1%d8%a7-%d8%a7%d8%b2-%da%a9%d8%ac%d8%a7-%d8%aa%d9%87%db%8c%d9%87-%da%a9%d9%86%db%8c%d9%85/



تعداد بازدید از این مطلب: 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود